
- „კომუნიკაციის გამოწვევები - სად არის ზღვარი PR-სა და მარკეტინგს შორის
თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის ორგანიზებით მიმდინარე წლის 2 მაისს ჩატარდა საჯარო ლექცია თემაზე - „კომუნიკაციის გამოწვევები - სად არის ზღვარი PR-სა და მარკეტინგს შორის“, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო უნივერსიტეტის ადმინისტრაციულმა, აკადემიურმა და მოწვეულმა პერსონალმა.
საჯარო ლექცია ჩატარდა დასწრებულ რეჟიმში, რომელსაც უძღვებოდა „ეფეს საქართველოს“ PR-ისა და ციფრული კომუნიკაციების მენეჯერი.
მსგავსი სიახლეები
ონლაინ შეხვედრა ქვემო ქართლის ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებთან ურთიერთობის სამსახურის უფროს - ლევან ჟვანიასთან
2020 წლის 4 ნოემბერს, ოთხშაბათს, 13:00 საათზე, თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის კვლევებისა და...
ვრცლადმობილობის წესით თბილისის ჰუმანიტარულ სასწავლო უნივერსიტეტში გადმოსვლის მსურველთა საყურადღებოდ!
მობილობის წესით თბილისის ჰუმანიტარულ სასწავლო უნივერსიტეტში გადმოსვლის მსურველთა საყურადღებოდ!
ვრცლადსაერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი „სამართლის მაცნე“ აცხადებს სტატიების კონკურსს
საერთაშორისო სამეცნიერო რეფერირებადი და რეცენზირებადი ჟურნალი „სამართლის მაცნე“ აცხადებს სტატიების კონკურსს ჟურნალის მე-9 (ივლისის) ნომრისთვის. ჟ...
ვრცლად